Garantie en Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar sale@happypresent.be. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/

Voorraadmelding – Tijdelijk niet beschikbaar

We doen ons uiterste best om onze voorraden zo accuraat mogelijk bij te houden. Toch kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat een product dat je hebt besteld, niet meer op voorraad blijkt te zijn.

Dit kan gebeuren door een overlap in ons voorraadbeheer, bijvoorbeeld wanneer meerdere klanten gelijktijdig hetzelfde artikel bestellen of bij een vertraging in de voorraadupdates.

In zo’n situatie nemen we zo snel mogelijk contact met je op. We kijken dan samen naar een passende oplossing: een alternatief product, een nieuwe levertermijn of natuurlijk een volledige terugbetaling.

Onze excuses voor het ongemak, en bedankt voor je begrip!

Winkelwagen
Translate »
De waardering van happypresent.be bij WebwinkelKeur Reviews is 10.0/10 gebaseerd op 1 reviews.
Scroll naar boven